trött tjej

Oj, glömde bort att blogga lite.

I fredags var det jobb på in flames, jag slutade halv två på natten så det var inte mycket mer än de som hände.
Igår hade vi lite släktmiddag och efter det var det tänkt att jag och Filippa skulle gå ut men det gick inte så bra.. Efter att ha missat bussen, tagit oss in till stan med taxi men ändå kommit försent och därmed behövde vi betala inträde kände jag att mitt humör svek mig. Jag pallade inte gå ut, jag var hur trött som helst och sjukt otaggad. Så det blev hemgång. Har fortfarande dåligt samvete för att jag lurade in Filippa till stan för att sedan svika.. Men men..

Idag har jag och Filippa varit i sickla och handlat lite, hon har ju precis tagit körkot så det känns så kul att glida runt i bilen med henne och digga musik!
Det blev lite shopping också. Ett par ASsnygga skor. I'm in love!! En skitmysig tjocktröja som kommer vara superbra att ha på förskolan nu i vinter.. Den är till och med luddig innuti... Åååhå! Sen köpte jag en t-shirt som typ alla har från H&M men jag diggar färgen på den. Det blev även två små linnen från gina.

Ikväll ska jag äta popcorn och chilla gärnet för imorgon är det första dagen på praktiken. Är faktiskt lite nervös..

Finaa

Min nya myströja, kolla luddet i luvan, så är det innuti tröjan också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0