Tack, tack tack för igår!


Allting var jättelyckat igår. Först tjejmiddag hemma hos mig med allt vad det innebär. Bubbel, chips, god mat, charader, hög musik och dans. Underbart!
Sen drog vi till Skeppsbar, efter lite missade bussar och sura taxibolag. Och jag blev förvånad över hur många som kom, det var så himla roligt! Och dessutom så var alla sjukt taggade och jag tror inte det var många som inte var med och dansade i alla fall någon gång under kvällen. Runt två-halv tre var vi hur många som helst på dansgolvet som stod och skuttade och viftade med händerna och sjöng (skrek) med i chris browns låt "yeah". När han sjunger "Hold your glasses up, people everywhere . Now everybody put your hands in the air Yeah, yeah, yeah," var det en massa glas och händer uppe i luften. Sjukt härlig stämning!

Nej den här kvällen är oförglömlig!

Hela tjejgänget <3

Mina gullegrisaaar!!

Världens bästa pärlplatta, erkänn?

<3

<3

Tvingade på alla partyhattar, till och med Oscar som stod i baren, Jesper vägrade. Buu på honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0