Mums

Kom precis hem efter att ha varit på bio med Filippa och sett Breaking Dawn. Den var faktiskt bättre än vad jag trodde den skulle vara (med tanke på de förra filmerna). Helt klart den bästa hitills! Längtar sjukt mycket till del 2... Hoppas året går fort.

Igår var jag och hälsade på praktikplatsen och det kändes hur bra som helst! Längtar verkligen tills på måndag då praktiken startar. Efter det åkte jag och hälsade på mina pluttisar på Njupkärs förskola. Tanken var att jag bara skulle hämta mina kläder som är kvar där men det slutade med att jag stannade kvar en stund, åt lite lunch med dem och mös lite. Saknar dem..!

På kvällen var det jobb som gällde och efter det en after work.. Haha, jag och Hanna fick för oss att vi skulle shotta och efter det gick det baaara utför kan jag lova.  Mehehe

Imorgon är det skola och jobb som gäller. Busy busy

Snuttisaaar

Haha, ååh hittade den här bilden på google. Den där scenen kommer höra till del 2 och alla som har läst boken vet att den kommer vara awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0