jag lever

De senaste dagarna har varit riktigt förjävliga. I tisdags for jag runt och försökte fixa id, mer info till polisen och alla bankgrejer. Och allt gick emot mig, verkligen ALLT. Missade bussar, polisen stängde, otrevlig bankpersonal och allting blev krånligare utan giltigt id såklart. Fick stå och tjata på kassörskan som satt på banken för att få ta ut pengar så att jag kan göra ett nytt legg med mitt pass som gick ut 4 oktober. Dessutom var det världens kaospass på globen efter det. Fyfan vad jobbigt det var. Konstant kö och allt tog slut..

Som om det här inte räcker så vaknade jag tidigt igårmorse och spydde... Så igår låg jag hemma hela dagen, kom knappt upp ur sängen förutom för att springa o slänga mig över toaletten. På kvällen åkte jag och pappa till polisen och fixade mitt legg, skönt att ha det gjort men inge kul o åka iväg när man mår så dåligt

Idag mår jag bättre, har inte kräkts men får fortfarande knappt i mig mat, det lilla jag har fått i mig har jag fått behålla i alla fall. Woho..

Sitter här o väntar på att få lite tur någon gång. Undrar verkligen vad jag har gjort för att förtjäna all denna otur som jag haft senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0