Det är inte lätt när det är svårt

Hemma hos mig pluggas det just nu FLITIGT! Och det lär ju lukta bränt här så mycket jag tänker och filosiferar just nu.
Kursen vi läser nu som heter "Didaktiska och pedagogiska miljöer och teoretiska perspektiv" är snurrig och förvirrande och mitt huvud börjar snurra såfort jag öppnar en bok och försöker förstå vad det står. I våran klass lilla facebookgrupp diskuteras det flitigt men fan, alla förstår olika och jag tror nästan att det bara förvirrar en ännu mer att gå in där och börja diskutera. Ska stänga av facebook snart och bara hoppas att min tolkning av allt är rätt, för snart kommer allt snurra så mycket att jag inte kommer förstå något alls längre.

Ser ni varför varför man är förvirrad eller?




Kommentarer
Postat av: sofia

I LIKE IT!

2011-11-06 @ 16:25:52
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0