woppapaaaa!

Har varit riktigt seg idag.. Fick bara någon timmas sömn inatt. Jag vet inte vad det är med mig, jag somnar tydligen inte längre. Jätteskönt är det. Men lite fick jag gjort iaf, gjorde en städning och en mindre rensning av mitt rum,tittade på halva tredje pirates of the caribbean, satt ute och lekte med Sune en stund, sov en timma under dagen så nu lär jag väl inte få sova ikväll heller. Ja det är väl det jag har gjort typ.
Men det är skönt att jag kan hålla mig positiv då jag har saker att längta till i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Sara

haha ja men han har andra låtar som är lite bättre faktiskt :)

2011-05-24 @ 19:54:37
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0