Sista dagen

Idag ska då jorden gå under. Tragiskt, tragiskt. Har hört att folk står på stan idag och räknar ner. De ska väl hålla varandra i handen sen när jorden går under klockan 18:00 tror jag det är sagt va? Har hört det någonstans.. Då står jag i alla fall i en kiosk på råsunda.. Får väl krama på min kioskbuddy om det blir obehagligt..

Är det inte sjukt att man får gå ut med sånt här i media? Fatta vilken kalabalik man kan skapa. Folk som tror på det här o inte pallar trycket tar ju förfan livet av sig..

Fatta vad den där pastorn kommer få skämmas imorn när vi alla vaknar, eller i alla fall de flesta vaknar pigga och glada. Kanske en gnutta bakis eftersom det är söndag. Oj oj oj vad jag ska njuta när hela världen skäller ut idioten.

Oj.. nu måste jag springa till bussen.

HAJBAJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0