Sänker volymen, låter alla sjunga med. Kan inte tänka, jag står bara här och ler

CHa cha bitches..

Nejmen idag blir nog en bra dag! Solen skiner och roliga planer vankas inför ikväll. Men först ska jag göra en massa viktigheter under dagen.

Saker som ska göras:

Tvätta toaletterna
Duscha
Städa mitt rum
Lämna in en väska på lagning
Lyckas hitta till posten i tyresö och hämta ett paket

Boring! Men efter det så äre dags för middag med Sara och kanske flera och sen shotkväll!!! JAY! Jag tycker det ska bli näähhjs

Välkommen in - Veronica Maggio


Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Sugen att vinna ett presentkort värt 900 kronor på H&MM? Det är superlätt att vara med, enda du behöver göra är att anmäla dig på sidan och sedan följer du anvisningarna.



Tävla direkt här: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=872



Ber om ursäkt för reklam, men vill inte att någon ska missa den här tävlingen!

2011-05-20 @ 11:10:53
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0