Konstig dag

Först var det kuk-koden som var extremt chockerande för mig. Mwöhö
Nyss kom jag hem från ett danspass på friskis och allt jag kunde fokusera på under hela passet var vad för maträtt någon brevid mig luktade. Så istället för det vanliga tänket när man dansar "En fot dit, en hand dit, hopp hopp, oj där hängde jag inte med, hopp, upp med armarna. Undrar hur konstig jag ser ut när jag gör det här". Så var det, "Vem är det som luktar? Vad har hon ätit? Luktar det köttfärsås?... Nej... hmm Hamburgare?... nää... köttgryta?.. näe.. Det är i alla fall inte pizza... Hmm, köttfärslimpa?". Kändes ju helt normalt att fokusera på det istället.
Sen när jag kom hem stod det en gubbe utanför mitt hus och flög med att radiostyrt flygplan och såg superdupermega-nöjd ut. Och jag kunde bara inte hålla mig från att skratta åt hur koncentrerad han var så han tittade upp på mig och sa "hääär var det lekskola".

Lite halvkonstig dag sådär.. Eh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0