Kanske var lite av jordens undergång ändå

Alltså den här dagen sög ju hästpung. Hatar den här dagen. USCH. Jag vill bara åka någonstans och komma tillbaka till augusti när jag börjar plugga, orkar inte jobba såhär längre. Hatar att inte ha någon aning om hur mycket jag kommer jobba följande vecka, hatar att inte ens veta om jag ska jobba dagen innan. Hatar de dagarna jag inte får något jobb o sitter hemma och känner mig helt jävla värdelös. Hatar att hoppa runt mellan åtta olika dagis och ha typ 200 barns namn och sett att vara på som snurrar runt i huvudet. Jag är så less


Nu ska jag iaf till berget och fira gurraburra. Hoppas kvällen blir bra iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0