Just idag är jag stark

Blev en lååång natt igår. Niklas skulle envist gå på efterfest, väl där så somnade både han och jag. Nödvändigt. Så halv sju var vi hemma! Efter en lång vandring hem. Han tyckte jag skulle plocka ljung, sen två minuter senare sa han "HAAHAH Camilla ditt pucko, det där var inte ljung, det var ett träd!!". Tur att han är så smart.
Det blev en lyckad valborg iaf, var dock väldigt väldigt trött hela kvällen. Beror nog på att jag inte kunnat äta ordentligt de senaste dagarna. No food + alkohol = tiredness.

Nu ska jag äta jordgubbar och chips med dipp framför harry potter and the deathly hallows. Tyckte inte att den var någon succe när jag såg den på bio, men misstänker att det var för att det var nattbio och alla satt och flummade. Så ska ge den ett nytt försök!

Tror det här var den enda bilden som togs igår, mycket vajjer!


Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Vignette Demo! Sen brukar jag välja Vintage-kategorin så finns det massa fina versioner :D

2011-05-02 @ 11:47:33
URL: http://elinha.blogg.se/
Postat av: Kim

han är smart han

2011-05-02 @ 14:53:55
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0