Jag är lucy in the sky jag är högt över molnen!

Globen gick bra igår! Stod med Kim och det var trevligt treevligt! Det var ganska stressigt men jag tyckte det var skönt att bara koppla bort allt annat.

Det är lite glest med jobb i maj och det ger mig ångestttt! Men jag mår bättre nu, jag ringde lite förskolor jag står uppskriven på idag för att säga att jag inte har något fast längre så de kan ringa mig nu. En av de jag pratade med blev superglad "är det sant? Gud vad bra! Då ska vi ringa in dig när det behövs och kan du jobba två veckor i Juni?". Så jag har rätt mycket i juni nu och sen har jag lite i slutet av maj. Så får hoppas att det kommer in lite ströjobb tills dess! Men känner mig lite mer positiv nu, ett tag var jag beredd att lägga mig under täcket och sova bort hela maj.

Nu ska jag åka till stan och träffa söta, fina Hanna för lite fika och kanske lite shopping. Ska försöka hålla mig i styr och inte handla, men handlar jag någon liten tröja så är det faktiskt inte hela världen. Hehe!

Jag och Hanna!


Kommentarer
Postat av: hanna

God! oldie, vi måste fixa nya bilder på oss cam, på riktigt

2011-05-09 @ 20:38:42
URL: http://hannaeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0