It all started with a chair...


TIll att började med vill jag bjuda på en låt med världens raraste låttext. Japp, raraste!

Idag är jag väldigt väldigt trött. Drömde en dröm inatt som låst fast sig i huvudet på mig. Kan inte släppa den, så känner mig helt off.
Anyway, killarna låser in sig i sin lanbubbla idag så inget kul händer där. Och om ingen annan hör av sig med ett väldigt bra och billigt förslag så stannar jag hemma idag. Ska faktiskt bli skönt. Ska titta på hundra avsnitt av Greys och känner mig lite sugen på att titta på Juno också, en gammal favorit. Så där har ni mig ikväll, för er som undrade, i min säng.

" It all started with a chair..."


Kommentarer
Postat av: Sara

vad äre här för fett najs låt?

2011-05-15 @ 20:32:46
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Sara

vad äre här för fett bra låt?

2011-05-15 @ 20:33:26
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0