För jag är glad idag

Idag var en bra dag! Sov dock väldigt dåligt pga en liten incident igår på Bergfoten. Men ingen större fara! Blev i alla fall inringd idag till en förskola jag inte varit på förut och jag älskade det här stället. Så mysigt! Och när jag kom dit så sa personalen att det var jättekul att ha mig där eftersom så många andra förskolor pratat så bra om mig. SNacka om att jag fick en kick i precis den riktningen jag behöver.
Var på en småbarnsavdelning, typ tolv 1-2åringar. De hade två tvillingar som precis blivit inskolade och de satt och grinade halva dagen, sen när vi skulle sova så fick vi kämpa som sjutton för att få dem att somna och tillslut somnade den ena av dem i min famn. Kände mig så lycklig på något sätt. Men vågade knappt röra mig under den timman då jag var rädd att han skulle vakna o börja gråta igen, o han dreglade som satan på min arm när han sov. Är jag helt sjuk som tycker det var gulligt? Jag är väl det. Men iaf, det coola med de här två tvillingarna är att de var synkade på något sätt. De bajsade exakt samtidigt, haha. Och under vilan så vaknade båda exakt samtidigt, satte sig upp, grinade lite och när jag då kliade den ena på ryggen så slutade båda att gråta. Och de var så snälla och givmilda mot varandra vilket sällan tvillingar brukar vara när de är små. De var som en person typ. Helt underbart. Exakt samma kläder hade dem också. Blev lycklig när jag såg dem!

Nu sitter jag här, mätt som sjutton efter att ha klämt i mig en massa kycklingsallad.. Mums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0