för bra för att vara sant

Idag vaknade jag efter att ha sovit elva timmar, så sköönt. Jag tittade ut genom fönstret och såg vadå? SOLEN! SOOOL SOOOL SOOOOOOOL! Så jag fick för mig att sätta på radion för första gången på väldigt länge. Innan jag satte på NRJ tänkte jag, "Hoppas att dom spelar jag kommer med maggio snart, och seen vill jag höra den där mr saxobeat!". Gissa vilken låt som precis börjat när jag satte igång radion? Jo, "Jag kommer". Och som om inte det vore nog. Gissa vilken låt som kom precis efter? Jo, det är sant! Mr Saxobeat. Too good to be truuue alltså! Jag stod och dansade i köket i min ensamhet och kände att jag var "lucy in the sky" och "högt över molnen", sudeså!
Snacka om bra start på dagen! Nu ska jag städa, inte lika kul.. Men men!

Här får ni låtarna som har gett mig en superstart på dagen!





Kommentarer
Postat av: Kim

fuck you rå! xD 11 timmar är ändå väldigt naajs

2011-05-06 @ 15:30:43
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0