boys will be boys

Är så jävla trööööött. pga dålig sömn, lång och hetsig arbetsdag och försök till planering av helgens resa utan någon större framgång sen jag kom hem. Det är ju då tänkt att vi ska åka till Chrippas stuga i kläppen på onsdagskväll.. Problemen är att vi vet inte vilka som vill följa med än, vi har inte tillräckligt med bilar, jag förstår ingenting om att hyra bilar, ingen vill hyra bil och alla är totalt inkompetenta när det kommer till planering. Detta resulterar nu til latt jag skiter i det här. Jag följer med om det blir av men jag tänker inte göra mer försök till att styra upp det.

Så, nu har jag fått ur mig det..


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

att du inte har lärt dig än! xD planering funkar liksom inte

2011-05-31 @ 13:32:32
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0