bitterljuv

Jobbade på bergfoten idag och ska göra det imorgon också! Happy happy happyy!
Sitter just nu och gör absolut ingenting. Var dum och somnade när jag kom hem, sen kom Niklas helt från ingenstans och väckte mig för att sedan dra lika snabbt. Så nu sitter jag pigg..  Och roar mig själv med skriva konstiga kommentarer på facebook. Känns skönt.

Nu ska jag fortsätta titta på Greys.. Är på säsong sex, avsnitt 10.. Bara jag som blev lite upprörd över att Sloan har en dotter? Det får honom att verka så gammal helt plötsligt. O hon ser ut att vara precis lika gammal som Little Grey. Är sjukt upprörd. Seriöst.
Och jag hatar Izzie, varför håller du på och drar och larvar dig? SOPA! Så jävla elakt mot Alex som för första gången började framstå som en trevlig prick, nu är han ett svin igen. Tackvare dig. FY!
Och jag saknar George. Suuck, George 007 O'malley in my heart forever...! May you rest in peeeace..! Och skål för att du är typ den enda amerikanska "tönt"karaktären som lyckats ligga med 90% av brudarna i serien. I miss yoooou!
Och Meredith är helt plötsligt typ den gladaste karaktären i serien.. What's up with that? Gillade att hon var ungefär lika bitter som jag. Men nu är hon nästan lika irriterande bubblande glad som Arizona.. Fast jag älskar Arizona, hon verkar ha mycket bakom pannbenet och hon är ruskigt söt. Men all denna gladhet klär inte dig Meredith..

Skönt att mitt liv är så händelselöst att mer än halva inlägget handlade om påhittade liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0