Äh vi kör igeen

Jorden gick inte under igår! Skööönt.. Det sista jag sa till niklas innan jag somnade var "hihi jorden gick aldrig under".. Gissa om jag inte drömde att jorden gick under då? Två gånger. Först blev det översvämning, jag jobbade den dagen så var tvungen att rädda alla dagisbarnen.. Det var panikartat och fruktansvärt sorgligt. Sen i nästa dröm blev alla zombies. Vet inte om det räknas som jordens undergång men om alla blir zombies och börjar käka upp varandra så blir det väl ändå slutet på mänskligheten? Sen vaknade jag i alla fall av att en zombie drog mig i armen så att det gjorde jätteont. Egentligen så var det jag som låg och sov som ett mongo och mosade min egna arm så att den somnade och det kändes som att någon gjorden tusen nålar på den.. Så att ni vet, det var ingen riktigt zombie.. puh

Aja, idag var en bra dag. Filippa ringde och vi drog in till stan och drack drinkar på fridays.. Hahah schteek.  Nejmen det var riktigt mysigt! Vi avslutade dagen med bio med hela gänget, det blev pirates.. Den var fan inte så bra.

Jaag

Flippzzzor

Någon drink som Filippa inte tog reda på namnet på och min kära long island ice tea.. muhuums

Pirates i 3d, arrrgghh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0