Äckligt välbekant

Har jobbat hela veckan o varit trött, därför jag inte orkat uppdatera. Alla dagar utom onsdag jobbade jag på kardemumman som ligger precis bredvid Tyresö Gymnasium. Idag bestämde jag mig för att dra till mitt kära gamla gymnasium och hälsa på. Jag lyckades på min lilla rast på en halvtimma träffa Ida, Robin och Freppa, mycket mycket trevligt. Det kändes lite konstigt att gå igenom entrén.. Har liksom inte varit där sen jag sprang ut genom just den dörren. Och väl därinne kändes allting så konstigt och främmande till en början. Men efter att ha gått ett varv igenom skolan och sett medieelverna sitta utanför A21, sett små beniga naturare sitta i sitt lilla basturum och läsa böcker, gått förbi estet och media-delen och sett folk sitta o sjunga och spela gitarr, samt blivit busvisslad på av några blattar så kändes det som att det inte gått en dag sen vi gick ut. Allt såg ut precis som när vi lämnade det.


Kommentarer
Postat av: A

SV: Nä inte lika bra som 3an och 2an, men jack sparrow är i alla fall alltid lika charmig! Orlando är inte med i 4an.. :(

2011-05-19 @ 22:07:24
URL: http://petits.blogg.se/
Postat av: Hannan

Ack så härligt, TG! <3

2011-05-19 @ 23:56:07
Postat av: Kim

Sv: shuuut uuuup! Så jävla avis nu när P&L inte blir av!

2011-05-20 @ 00:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0