Oops

Jag var ute med Ida igår och någon gång under kvällen satt jag och snackade med en kille och han kom på en lek där vi skulle gissa saker hos varandra. Så kom vi till musik och jag kunde inte komma på vad han lyssnade på,
Killen: Men jag lyssnar på ..... (säger ett namn som jag inte hör)
Jag: Va?
Killen: .... (Jag hör återigen inte namnet)
Jag: Ahaaa haaan!
Killen: VA? Så du har hört honom? Shit vad coolt, typ ingen har det.
Jag: eh... aa
Killen: Har du hört den där låten ..... (säger en låttitel men jag hör inte vad han säger)
Jag: ... Mm
Killen: Har du? Vad tyckte du?? Den är såå braa eller hur?
Jag: aa.!
Killen: *tittar på mig och förväntar sig att jag ska säga något mer om den*
Jag: Den har... öh, asbra text!
Killen: .....?
Jag: ??
Killen: Den är instrumental...
Jag: ehehehe


 

 


Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAHAAH :D

2011-03-07 @ 19:44:49
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0