Glad fettisdag/grattis på fettisdagen/ha en härlig fettisdag....

Eller kanske den lämpligaste, god fettisdag!

Synd bara att jag hatar semlor. Vi fick semlor till mellis på jobbet idag, men det var liksom själva bullen och sen fick man lägga på grädde o mandelmassa själv, för barn (och jag) kan ju vara ganska tjinkiga (stavas det så?). Så jag åt iaf en semla utan grädde o mandelmassa, eller ja en bulle blir det väl då...
Jag har iaf firat fettisdagen med att äta en torr bulle och sen har jag köpt en påse lösgodis. Tur att det heter fettisdagen och inte semeldagen.. Älskar att ha en ursäkt för att äta godis!


Kommentarer
Postat av: Kim

hahaha ja det kan du! så kan du och natta (som hon heter) starta en facebookgrupp! Vi som veeeeerkligen inte tycker om Kim, för hon raggar på andras pojkvänner!

hahahahaha åh vad härligt! xD

2011-03-08 @ 19:22:04
URL: http://eclecticwords.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kinkig!

2011-03-11 @ 15:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0