Ge mig konseeert


Muuhuums

Idag har varit en mysig dag! Har handlat ursnygga skor, en skitsöt kofta och ett superfint armband! (hehe) och efter det var jag på brunch på Malmen med mina favorittjejer. I lööve it!

Nu ligger jag här med världens huvudvärk efter att ha storrensat garderoben, slängde massa skit och återfann en del. Så det känns super. A om man inte räknar med huvudvärken då såklart.

Haha kände mig jätteinspirerad att blogga men nu när jag väl sitter här så kommer jag inte på något att skriva.

Är så konsertsugen just nu, har inte sett en enda spelning sen sommaren, inte ens någon liten spelning med ett amatörband. Spelningar var ju mitt liv förut så det känns konstigt.

En liten lista på vilka jag helst vill se just nu:

Veronica Maggio


Phoenix


Two Door Cinema Club


Arctic Monkeys


Men allra helst vill jag se....... Paramore (igen! Ååh paramore live var en av de bästa upplevelserna jag haft)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0