brrr

Sitter och tittar på Greys anatomy, hade glömt hur bra den serien är! Me like! Hanna gick för en stund sedan, vi mös/myste (?!) och tittade på Bridget Jones, myspys!
Jag är så jävla trött nu, det var länge sedan jag var så bakis som jag har varit idag, herregud. Har mått illa och haft värsta huvudvärken, svinjobbigt. Så har inte fått ett piss gjort idag. Men så går det om man dricker för mycket tequila, men det var värt det!
Om en liten stund ska jag ge mig ut i kylan och möta Niklas, får typ ångest varje gång jag ska gå ut för att jag hatar att frysa så mycket, haha..!

Ajaa.. har inget vettigt att blogg om egentligen.

Ida och jag pussades lite med statyn! Det här är då påvägen till krogen och inte påväg från som man skulle kunna tro.. eheh


Kommentarer
Postat av: hanna

man borde fan kunna gilla blogginlägg!!!!!! ;)



/hon som gillar gilla-knappen

2011-03-06 @ 00:59:58
URL: http://hannaeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0