Breathe

Är så jävla trött på att vara sjuk nu!! Gah, har hostat och haft ont i huvudet i säkert tre veckor. Igår hade jag så ont i huvudet att jag var tvungen att dra hem, och jag kände mig typ packad när jag gick hem, haha. Jag vinlgade fram kändes det som, förstår inte riktigt vad som hände där, hade fått i mig en cider till middagen bara. Riktigt skumt. Huvudvärk = ingen motorik, inget jag har hört förut iaf.

Så idag ska jag bara ta det lugnt, har hitills sett det sista avsnittet på säsong två av greys anatomy - när Denny dör. Så jag har gråtit lite idag kan jag erkänna.. Haha hade glömt hur sorgligt det är!

Nu ska jag ge mig på att titta på den där nya disneyfilmen Trassel som alla pratar om... Eller så tittar jag Greys Anatomy istället.. Får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0