yeeeah

Blev inge fiske idag. Men lika glad är det för jag åkte till nacka och shoppade lite istället. Nu mår jag så brraaa. Känner mig hel... SKa vara en duktig bloggare och visa vad jag har köpt. Sen ska jag använda lite av min överskottsenergi till att laga mat till min familj!
Imorgon är det Ida och Robins mottagningar och sen utgång för hela slanten!

Här är det jag köpt (fan vad svårt det är att ta fina bilder på kläder...):

Mina nya skönheter.. ååh <3 Ska bäras imorgon, dagen till ära

En klänning från NewYorker, älskar deras kläder. Denna ska också bäras imorgon. Och där mina vänner, har ni morgondagens outfit...

Svart linne, också från NewYorker

Mera shkoor

Också från New yorker.. Mjau

 

 


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

jupp lite ibland, mycket bättre timmar och roligt med variation! ^^

2011-06-09 @ 19:35:06
URL: http://kimonohs.blogg.se/
Postat av: hanna

woooh, cam goes modeblogg!

2011-06-12 @ 22:22:38
URL: http://hannaeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0