Imorgon blir en braaa dag

Imorgon kommer bli så jävla kul, längtar! Först jobb på favoritdagiset, sen hem en snabbis, sen mottagningar, sen uttgång ! Och jag kommer vara så fiin i mina nya skoor och i min nya klänning. Hoppas jag! Haha. Ddet blir nog bra.. Jag kommer nog vara den enda som slagit in studentpresenten i julklappspapper och gjort den till en smällkaramell iaf.. Man får ta det man hittar liksom. Känns lite B.

Fick tillbaka skatten idag också, woop woop!

Nu ska jag titta på True blood och sedan zzoova.

Kaching


Kommentarer
Postat av: emelie

tror att min kostade 249 :D köpte den på netonnet ^^

2011-06-11 @ 22:20:50
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0