Bästa dagen på länge

Idag är en bra dag. Och det är inte för att det har hänt mig något speciellt eller att jag har haft en grym dag på jobbet. Tvärtom faktiskt, fyfan vad långsamt och ohändelserikt jobbet var idag. Och sen jag kom hem har jag städat och betalat räkningar..

Men idag släpptes faktiskt spelschemat för putte i parken och inget  av det jag vill se krockar!
OCH DESSUTOM så finns första avsnittet av säsong fyra på True Blood att ladda ner nu!!!!!!! Nu ska jag titta och njuuta, myy goosh.. MWIHIHIHI!

Fan Sookie, efter att sanningen om Bill kom fram så bör du bli tillsammans med Eric istället. Han är mycket snyggare och charmigare, på sitt speciella sätt. Dessutom är det ju trots allt Alexander Skarsgård som spelar honom. Mjau

 


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

patriot!

2011-06-28 @ 20:56:32
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0