Rhodoos

Hemma nu, eller jag kom hem igårkväll men har inte orkat blogga fören nu. Idag har jag dessutom jobbat, fyfan vilken stressig dag det har varit. Åtta förskolor ihopslagna är inte att rekomendera.
Iaf Rhodos.. Rhodos...! Vad kul vi hade! Även om jag var sjuk halva veckan och gick på tabletter som inte fick blandas med alkohol så hade jag så jävla kul. Det är som en liten bubbla där nere, en egen liten värld typ. Och jag gillar det. Mycket. Förstår typ inte att jag är hemma, det känns som att jag fortfarande är kvar där nere i huvudet. Tänker på vad jag skulle ha gjort nu om jag varit där. Just nu hade vi antagligen precis vaknat från våran siesta för att börja fixa oss inför middagen. Åh jag vill tillbaka. Hade velat åka två veckor istället. Det var helt klart det jag behövde efter det jag gått igenom senaste tiden.. Bästa medicinen.. TA MIG TILLBAKAAA! Men men. Nu är jag hemma och verkligheten slog mig i ansiktet dirket med jobb, en fet förkylning, dåligt väder och hela köret.

xoxoxoxooxo

Live like there's no tomorrow


Kommentarer
Postat av: elin

Underbart!!!! :)



Sv: Ja det måste vi verkligen, flera sådana kvällar! Det är så enkelt och så mysigt :D

2011-07-27 @ 19:33:32
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0