Let's get lost

Är inte hjärnan väldigt knasig? För typ en vecka sedan satt jag i säkert en timma och försökte komma på titeln på en bok som jag läste för ett x antal år sedan och älskade. Men såklart kom aldrig på det och bestämde mig för att ge upp då det kändes som att min hjärna kokade över.
Idag när jag plockade ut en bok ur min bokhylla kom en titel upp i mitt huvud helt plötsligt "let's get lost", i någon minut stod jag och funderade på vart jag fick det ifrån och sen slog det mig att det var titeln till den där boken! Fan vad knäppt det kändes. Har verkligen inte funderat mer på den där boken sen förra veckan.

Anyway, har varit i stan med familjen hela dagen och haft det supermysigt. Är helt slut dock, känns som att huvudet ska ramla av typ. Har legat i våran nya hängmatta de senaste två timmarna och läst och det är väl där jag lär ligga ikväll, tills det blir för kallt, då går jag in och lägger mig i sängen istället.

hmm.. Lördagskväll.. Hängmatta... läsa bok.. dricka kaffe.. äta mörkchoklad... Det låter inte som Camilla riktigt va? Jag kanske börjar bli gammal...


Bild från i nian när jag skulle spela vetenskapsman i någon film vi skulle spela in som säkert blev fantastiskt bra.


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

det var fett mys! alla frågade efter dig, de tror fortfarande att vi sitter ihop vid höften xD

2011-07-31 @ 02:42:56
URL: http://kimonohs.blogg.se/
Postat av: A

Svar : Camilla - Ah, det var en berättarröst, fast vi såg en dokumentär så tyckte det passade ganska bra ;)

2011-07-31 @ 08:42:34
URL: http://petits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0