joy is not in things, it is in us

Måste bara få ut att trots att jag är dunderförkyld, trots att jag är hemma i regniga Sverige, trots att jag fortfarande håller på att traggla mig igenom något som har varit så jävla jobbigt, trots min kaosdag på jobbet och trots att jag var så sjuk/envis vid ett tillfälle i Rhodos att jag spydde på Filippas fot (!!!! hahahaha, fråga inte) så känner jag mig så jävla lycklig just nu.

Jag har precis haft en sjukt bra vecka på Rhodos, jag älskar mitt jobb, jag har kommit in på förskollärarprogrammet, jag har underbara kollegor som peppar mig till att bli förskollärare genom att ge mig sånt jävla självförtroende inom yrket, jag har underbara vänner, en underbar familj, en hutlöst söt katt och jag är faktiskt ganska brun för första gången på flera år.. Jag har fan inte mycket att klaga på egentligen. Allt går som jag vill helt plötsligt. Ni alla deppiga människor där ute, plötsligt vänder vinden!

Jag venne vad det här var för ryck egentligen, någon släng av omvänd pms tror jag.

 

Nu, oreos och true blood.

 

xoxo

 

gossip girl..

 

ssk


Kommentarer
Postat av: A

SV: Det är en bananpannkaka! Sedan toppade jag med keso, blåbär, valnötter och honung..

2011-07-26 @ 09:51:34
URL: http://petits.blogg.se/
Postat av: emelie

men eller huuuur!! åh, hur var Rhodos?? :D

2011-07-26 @ 14:17:24
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0