hold your glasses up , people everywhere, now everybody put your hands in the air. Yeeah yeaaah

"vi kommer vara så trötta på alla låtar som spelas här när vi kommer hem", sa Filippa första dagen vi var nere i Rhodos. "Nej, vi kommer vara hjärntvättade", svarade jag då. Och vem hade inte rätt? Jag har lyssnat konstant på vissa låtar som spelades där nere sen vi kom hem bara för att det får mig att tänka tillbaka på Rhodos så mycket. Så ja, jag är hjärntvättad och min musiksmak har alltså sjunkt nedåt lite sen jag kom hem.. Men vad fann.

Det här är en låt som jag avskydde innan vi åkte som spelas flitigt just nu. Haha, jag ser verkligen El corazon framför mig när jag hör den här låten, ser en viss bartender le och vifta upp och ned med armarna framför mig. Helt sjukt hjärntvättad är jag!


move your body out on the floor
put your troubles aside, start livin'
anybody, can let go
throw away all your problems, cuz right now is party time
girl, dont feel outta place
cuz i am in love with this feelin now, ahaah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0