CHa cha bitcheeees

skoja..

Mene här sitter jag, måttligt uttråkad. Pillade just lite på bloggdesignen, målet var att byta profilbild och att göra den stor som den förra. Resultatet blev att jag fick  återställa kodmallen och därmed så är inte bloggen lika piffig på sidan längre och profilbilden lyckades jag inte fixa så att den blev stor heller. Tekniska jag.. Men bilden är bytt, eureka, typ.
Blev i alla fall hemma från jobbet idag, måste ta igen mig en dag med all hosta. Har hostat så att jag har fruktansvärt ont i revbenen nu. Usch usch usch! Och barn som klänger på en är väl inte det bästa när man har ont i revbenen. Så fick tvinga mig själv att stanna hemma en dag, trots att det är det värsta jag vet. VIll jobba ju! Men imorgon kör jag igen.

Är så dålig på att hitta på saker när jag är sjuk, slutar alltid med att jag sitter vid datorn hela dagen och sedan är pigg som en duracellkanin på kvällen när jag ska sova för att jag inte sysselsatt mig själv under dagen. Men sen är jag ju hemma idag för att ta igen mig själv.. Så jag ska ta det lugnt.

Igår gjorde vi om på Bergfoten, möblerade om och dekorerade lite.. Vi har fortfarande en del kvar att göra men hitills har det blivit skitsnyggt. Är jättenöjd. Ska bli kul att visa de andra kollegorna sen när de kommer tillbaka från semestern. 

Nåja, nu ska jag göra det som jag gör bäst när jag är sjuk. Titta på Vänner!

Bara så ni vet så var det tv-serien jag menade. Så att mina vänner inte tror att det är dom jag sitter och tittar på.. Ååh, humorn är på topp.

xoxoxoxoox


Kommentarer
Postat av: A

SV: Skaverage People!

2011-07-28 @ 12:55:53
URL: http://petits.blogg.se/
Postat av: Kimonoh

det är för att ivar fyller år den 2:a och då ville hans flickvän fira lugnt, den 3:e ville de vara ensamma för hon drar hem den 4:e och alla ville ha med henne :/

2011-07-28 @ 16:38:08
URL: http://kimonohs.blogg.se/
Postat av: elin

muwahahaha Johnny, la gente está muy loca!!!

2011-07-28 @ 19:52:02
URL: http://elinha.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha njae, var första gången jag satte min fot där ;D

2011-07-28 @ 23:32:11
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0