Nostalgi

Haha sitter och kollar på gamla bilder från peace and love 2009 och kom på en rolig konversation mellan mig och Benjii.

Jag och Benjii sitter en bit från mitt camp och betraktar mina campkompisar som har ett matkrig..
Benjii: Alltså hur orkar du bo med dem? De verkar ju så omogna!
Jag: *börjar försvara mina kompisar* Nej det är dem inte... de är bara..
Skrik hörs från campet och alla i mitt camp sjunger i en kör: BAJSSANDRA BAJSSANDRA BAJSSANDRA... osv
Jag: Alltså... nej men... (skriken blir ännu högre) Äsch du har nog rätt.

Kommentarer
Postat av: Sara

kan ju alltid försvara mig med att jag känt dem 17 år längre än dem ;)

2011-01-23 @ 21:50:37
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0