Härmapa

Har inget att blogga om så snor Saras frågegrej

Namn: Camilla Elisabet Forsell
Födelsedag: 10 November
Hemstad: Stockholm.
Ögonfärg: Blå.
Hårfärg: Blond
Längd: Vet inte :o
Höger/Vänsterhänt: Både och
Värsta vana: Säger som Sara, jag oroar mig i onödan
Stjärntecken: Skorpinion
Sko stlk: 39-40
Är dina föräldrar skilda: Nope
Skor idag: Vinterdojjor
Din svaghet: Svårigheter med att lita på människor
Dina rädslor: Att känna mig otrygg och the grudge
Mål för det här året: Börja plugga och resa någonstans
Mest använda fras på msn: Använder aldrig msn längre.. men "hej" kanske?
Det första du tänker på när du vaknar: "Jag vill inte gå uuuupp" eller så tänker jag på vad jag ska göra under dagen
Dina bästa kännetecken: Biiig blooond and beeeautifuuul. nej jag venne
När går du och lägger dig: Sen jag började jobba på dagis så är det faktiskt tidigt, tio
Mest saknade minne: Gymnasietiden


Favoriter
Färg: Rosa
Mat: Pasta eller kyckling
Sport: Handboll
Djur: Katt
Glass: Ben & Jerry's
Godis: CHIPS
Affär: H&M Divided
Sallad: Gurka
Skådespelare: Jennifer Aniston
Låt: Åh det här är världens svåraste fråga ju, men just nu är det nog Something good can work med Two door cinema club
Bokstav: C
Nummer: 8
Tuggummi: Extra White
Helgdag: Lördag
Årstid: Vår
Tandkrämssmak: Tar det som finns hemma
Radiostation: Ogillar radio
Parfym: Christina Aquilera royal desire
Doft: Stekta champinjoner, haha seriöst det luktar så sjukt gott.
Kroppsdel på motsatta könet: Mageee

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Lycklig
Hur vill du dö: snabbt och smärtfritt
Vem av dina vänner är mest lik dig: Vet inte riktigt.. Sara tror jag. Eller kanske Robin
Vem är högljuddast: hmm.. jag vet inte?
Vem får dig mest att skratta: Alla mina vänner får mig att skratta, haha men Oskar kan nog vara den som får mig att skratta allra mest
Vem har du känt längst: Ida
Vem är blygast: Jag, fast det märks nog inte, för jag visar det nog inte, när jag känner mig blyg är jag nästan tvärtemot blyg från utsidan. haha om ni hajjar?
När grät du mest: Hösten 2009
Vad är den bästa känslan i världen: Lycka och trygghet
Värsta: När man är otrygg i allmänhet och när man känner sig övergiven
Vart vill du bo i framtiden: I en villa, någonstans i/runt stockholm
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Min hållning
Hur länge tror du att du kommer leva: Jag hoppas på att få träffa mina barnbarn iaf
Har du någonsin varit kär: Jao
Blivit dissad: Ja
Rymt hemifrån: Ja, men det var typ inte med flit. Men polisen var o letade efter mig.. uuh action
Föreställt dig ditt ragg naken: Kanske det kanske
Skolkat: mm
Sovit utomhus: Ja, i tält
Gråtit i skolan: Ja det har råkat hända
Spytt i skolan: Japp
Velat bli modell: Hahaha ja
Varit otrogen: Nope
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Jadå
Sett en död människa: Inte i verkligheten
Druckit alkohol: yesbox
Ätit sushi: Ja, fyfan
Varit på scen: Jupp
Snattat:
Varit full: Haha ja
Retats: Oja, favvosysslan
Blivit nerslagen: Inte NERslagen, men slagen

Du...
Svär: mja
Sjunger bra: Ja, särskilt när ingen hör
Dushar dagligen: I princip
Tycker att du är attraktiv: Inte varje dag
Kommer överens med dina föräldrar: Ibland ;)
Gillar åska: Det kan vara rätt mysigt
Spelar något instrument: Näje
Äger en iPod: Skulle inte överleva utan
Går till kyrkan:
Sover med gosedjur: Nix
För dagbok: Inte för tillfället
Dansar i regn: Ja, jag var full.
Sjunger i duschen: Ja ibland, fast oftast gör jag bara konstiga ljud.

This or that
Pepsi/Cola: colaa
McDonalds/Burger King: Donken
Singel/gruppdate: Singel
Choklad/vanilj: CHOKLAD
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar.
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Kinamat/mexikanskt: Kina
Kakor/paj: Kakor
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Blind

Kan du
Gå ner i splitt: hahah ja... (Läs: nej)
Skriva med båda händerna: Nix
Vissla: nope
Blåsa en bubbla: Jadå
Rulla din tunga i en cirkel: Jarrå
Ha dina ögon i kors:
Nudda näsan med tungan: Nej men jag kan nudda näsan när jag sträcker ut tungan
Dansa: Alla kan väl dansa, frågan är om det är fint?
Äta vad du vill utan att oroa dig: Oftast

Vem var den senaste personen
Du nuddade: hmm.. tror det var idag när jag gav Melvin (ett av dagisbarnen) en hej då-kram
Du pratade i tfn med: Niklas
Msnade med: Oj.. det var länge sen jag var inne där, men tror det var åhlen.
Du kramade: Ett av dagisbarnen
Du skällde på: Tindra (dagis)
Sportade med: Sportade? då räknas inte gymma eller? Var väl med släkten på krokis i somras då kanske?

Senast/e

Du skrattade: idag, åt lotta på bråkmattagatan (stavning?)
Du grät: Idag
Filmen du såg: Lotta
Tuggade tuggumi: Imorse
Drog ett skämt: Idag
Sång du sjöng: Fem små apor hoppade i sängen

Random

Vilket land skulle du vilja besöka: Irland
Hur många kuddar sover du med: Tre
Dricker du mjölk: Ibland
Person du hatar mest: Ingen
Mest använda fras: Oj, jag har faktiskt ingen aning?
Var tror du vi hamnar när vi dör: Tror inget
Hur många signaler innan du svarar: Beror på
Vad borde man uppfinna: Något som fördelar mat och vatten jämt över hela världen
Är du ett hälsofreak: Hahahahha nä
Vad är det värsta vädret: Snöstorm
Lekte du med barbie som liten: Ja
Hur många betyg har du ig i: Ett...




Kommentarer
Postat av: Kim

bråkmattagatan? HAHAHAHAHAHAHA! <3

bråkmakargatan menar du?

2011-01-10 @ 22:19:39
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0