Vilken jävla dag

Imorse när jag vaknade kände jag mig yr, men tänkte inte mer på det. När jag stod och sminkade mig så svartnade det bara för ögonen några sekunder, sen blev allt suddigt och balansen fungerade inte så jag satte mig ner. Och allt bara snurrade och det slutade med att jag spydde. Så det blev inget jobb för mig idag. Är ganska säker på att det här var en biverkning av min hostmedicin, awesomeness. Så jag har bara varit hemma, kollat på Greys Anatomy o lite sånt där viktigt.. Men sen nu de senaste timmarna har jag suttit o bitit på naglarna för jag fick höra att Niklas jobb blivit rånat.. Så jag har väntat på att få höra av honom och pratade med honom för en stund sen och allt är "lugnt" med honom.. Så jävla overkligt att sånt händer bara.. De hade vapen (jaja, jag vet - hade inte varit mkt till rån annars) och tvingade dem att ligga på golvet. Alltså jag förstår inte att sånt händer påriktigt. Ah jag vet inte. Ingen blev skadad iaf... Usch.

Nu ska jag titta klart på Burlesque, jag gillar den hitills.. Gillar man Coyote Ugly så kommer man gilla den också.


Kommentarer
Postat av: Kim

ofta?! :o cpvärld

2011-03-03 @ 11:22:24
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0