Det är så himla synd om mig

Idag kastreras Sune, så om en stund ska jag o pappa åka o hämta honom. Har ingen aning om i vilket tillstånd han kommer vara i ? Någon som vet? Sen är jag orolig att han ska bli annorlunda, har hört att katter kan bli det efter kastrering. Dom kan tydligen bli surare.. Hoppas inte!

Igår var vi o hade avskedsmiddag för Sara o Filippa, följt av Bowling. Bowling var ju riktigt kuuul, har inte gillat det innan! Ska försöka få med alla och spela fler gånger!
Och aa idag åker då mina två klippor till Thailand i TRE veckor och lämnar kvar mig här i kylan. Fyfan... Saknar dem redan! Men hoppas ändå att de får en kanonresa!

Kan i alla fall trösta mig med att när de kommer hem så är det inte långt kvar tills Oskar kommer hem heller! Får hem alla fina vänner samtidigt nästan! Mitten av mars kommer bli en riktigt bra tid tror jag :)

Nu ska jag dona lite innan vi hämtar Sune!

Men draaa dååå, gör det bara!


Kommentarer
Postat av: Kim

världens bästa snacks!

2011-02-19 @ 15:00:40
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0