Vad som händer

Julafton har jag firat - check
Persiskt nyår har jag jobbat på - check

Annars har jag faktiskt inte gjort så himla mycket vettigt när jag tänker efter. Jobbade hockey igår och det blev en liten vända till skeppsbar efteråt. Kan inte riktigt komma på vad jag har gjort de andra dagarna.. Jag hade myskväll med mamma någon kväll i alla fall, jag hade lagat middag, öppnat en flaska vin och rullat ut röda mattan när hon kom hem från jobbet. Vi åt och tittade på top model-finalen. Myspys!

Juste! Jag och Elin var barnvakter också! Åt 26 ungar på en födelsedagsfest. Det gick hur bra som helst och det var kul att vara i närheten av barn igen.

Det som framförallt pågår just nu är att jag kommer totalskippa nyår i år och jobba som bartender istället, japp, you heard right! Sitter och pluggar drinkar förfullt just nu. Är så nervös!!

Jag önskar er alla ett gott nytt år så kan väl ni önska mig lycka till med min bartenderdebut utan utbildning.. hur ska det gå?

Från min och mammas myskväll:

Efter det här smset från mamma kunde jag inte göra annat än att skoja till det. Mammas ord ska ju vara min lag liksom.

Mamma möttes först av en välkomnande lapp på dörrhandtaget och innanför dörren låg "röda mattan" utrullad

Och sen såklart ett dukat bord med vin och tända ljus!


Kommentarer
Postat av: mamma

Puss!

2011-12-30 @ 19:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0