Så är det

Hej, har inte hunnit blogga. Det har varit praktik med jobb på globen på helgerna + en helhelg med jobb på horse show, på lördagen jobbade jag 18,5 timmar, stört. Sen blev det en extrem på förkylning på det. Så jag har helt enkelt inte orkat.

Imorgon är det sista dagen på praktiken, känns lite sorgligt. Är verkligen inte sugen på att börja plugga igen. Tycker det är tråkigt när man kan mysa med söta ungar hela dagarna istället..

Sitter här o tittar på volontärresor, den här eller nästa sommar ska jag komma iväg till afrika o volontära, har fan drömt om det i hela mitt liv. Snart får det ta o bli av tycker jag.

Någon som kan skänka mig lite pengar så att jag kan åka typ nu???

 

Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!!


Kommentarer
Postat av: sanna

Hej tjejen!

Vad händer hos dig? :)



Hoppas att du har en bra Fredag.

Kramar :)

2011-12-02 @ 21:55:01
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0