Life is gooood

Har så mycket plugg just nu, kommer knappt lämna rummet idag för att jag måste, måste, måste plugga! En vecka kvar tills skiten ska in liksom, det är ingenting.

Igår kom Sofia med underbara nyheter angående vårat lägenhetssökande och om allt går som planerat så kanske vi har en lägenhet om ett halvår. Förstår ni hur pirrig jag är???

Jag är verkligen så redo för att flytta hemmifrån, och det beror inte på att jag inte trivs hemma, tvärtom kommer jag säkert sakna att bo hemma. Men jag känner att jag behöver ta det här steget för att känna mig vuxen, lära mig ta ansvar, ta hand om mig själv. Det är svårt att känna sig vuxen när man pluggar, bor hemma och har ett litet rum på några kvadratmeter som man har haft sen man var fem.

Nä, nu är jag redo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0