Flippzzter

Blev en otroligt lyckad utgång igårkväll! Jag mötte förtst upp Frida, Isabelle och Elias för lite förande på Skeppsbar. Senare kom Elin och Denise och efter lite tequila och fireball för de ynkliga ( ;) ) så drog vi till Sturecompagniet.. På nedervåningen var det så trångt att man inte kunde röra sig och däruppe var det så lite folk att det var tråkigt. Efter ett sms av Bruno om att han kunde fixa in oss på Hells gratis så knallade vi helt enkelt över till grannlokalen och där var det drag! Vi dansade i två timmar i sträck på ett dansgolv där de hade dekorerat med badbollar, livbojor, solstolar och... FLIPPZTER! Bollar flög runt oss och kan inte räkna hur många gånger jag fick en boll rakt i ansiktet, men det var kul! Flippzter skickade folk runt över hela dansgolvet..

Efter att både Frida och Bruno sagt att jag såg trött ut började jag känna efter och insåg att jag var helt slut. Så jag och Kim åkte hem, men först blev det fyllekäk för mig och käk för kim på både Donken och 7-eleven. Dock fick vi vänta en halvtimma på bussen men vi roade oss inne på 7-eleven... eheh.. Humor när den är som bäst efter klockan 04:00

Jag och Flippzter!

Frida, Denise och Flippzter..

thank heaven for 7-eleven

 


Kommentarer
Postat av: elin

Meehh lägg aaaaaav ;)



Flippzzter är fan king!

2011-12-23 @ 18:00:15
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0