Det är bannemej okej att ta helg

Satt precis med ångest över att jag inte pluggar, att jag sitter och kollar på desperate housewives och tänker spela the sims en stund innan jag ska åka till jobbet. Jag har pluggat varje dag den här veckan men ändå har jag ångest över att jag inte gör det nu. Sen slog det mig - det är lördag. Det är faan okej att ta helg, om man nu kan kalla det helg när man jobbar fre,lör och söndag. Man måste vila också, även om man känner att man har mycket att göra måste man ta en paus. Så det ska jag göra nu, för jag förtjänar faktiskt det. Plugg och jobb är i princip det enda jag hunnit med den senaste veckan så nu jävlar ska jag ta två timmmar innan jag ska åka o jobba och inte plugga. Sudeså. Plugga kan jag göra på måndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0