Där ser man

Igår var jag hemma hos Bruno som hade julmys. Någongång under kvällen kom en jag har aldrig-kortlek fram och efter en stund kom kortet "Jag har aldrig googlat mitt egna namn", alla drack, utom jag. - Alla tyckte jag var konstig.
SÅ idag var jag tvungen att prova att googla mitt egna namn. Jahapp, tänkte jag när det enda som kom upp på webben var min facebook. Iofs kunde man utan att klicka på länken se vart jag arbetar någonstans. Men sen tryckte jag på bilder. Bara på framsidan var det en hel drös med bilder på mig.

Bland annat den här, som inte gjorde mig överdriver lycklig. Ska kolla vart den är upplagd någonstans och försöka få bort den.

Men sen tittade jag igenom bilderna lite nogranner och såg först den här bilden:

Jaha, googlar man på camilla forsell kommer det upp reklam för 3rek.

Sen kom den här:

Och sist men inte minst hittade jag den här:

Jag tyckte det var väldigt roligt. För det första kommer det upp en hel drös bilder på mig bara på första sidan när man googlar mitt namn. Sen kommer det en hel drös med främlingar, men tittar man noga så hittar man några av mina vänner där. Haha, jävligt kul!

 


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

den där bilden har jag inte sett...

2011-12-12 @ 19:17:32
URL: http://kimonohs.blogg.se/
Postat av: elin

Hahaha jag kommer ihåg den där bilden! Va fin jag var i håret </3

2011-12-13 @ 14:30:34
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0