2011

Nu när jag ändå ska fira nyår så kan jag väl lika gärna göra det ordentligt och starta med en nyårslista:

Hur har ditt 2011 varit?
Både bra och dåligt men mest bra. Har lärt känna mig själv det här året


Blev du kär i år?
Ja, eller jag var kär redan innan. tror jag

Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat på min magkänsla


Vad önskar du att du gjort mindre?
Tagit saker för givet

Vem har du umgåts med mest?
Filippa!


Bästa minnet från 2011?
Rhodos med Filippa :) TROTS att jag var sjuk 80 % av veckan. Haja den.


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Att vara tonåring

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare


Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Många sköna hemmakvällar och väldigt många partykvällar. Men det är så det ska vara när man är ung


Vem/Vilka saknade du?
Ingen specifik. eller jag saknade Sara och Filippa väldigt mycket när de var i thailand i tre veckor ;)


Största misstaget?
Helt klart att jag inte lyssnade på min magkänsla i en situation. Hade sparat mig ett krossat hjärta

Hur många hade du sex med?
Vet att min blogg heter kiss then tell men tror ni inte att jag har någon känsla för integritet alls?


Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Det blir vad jag gör det till!


Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Min nyfunna kärlek till livet


Hur många kysste du?
Hänvisar till svaret jag gav tre frågor över. Kan även tillägga att detta räknar man väl ändå inte?


Har du några löften inför år 2012?
Om jag måste så.. Ta inget för givet, tro på mig själv, lyssna på mitt hjärta och vara glad över det jag har. Klishé


Har du haft ett förhållande under 2011?
Japp


Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Hur skulle du beskriva min stil? Nej men..  Blond och glad? Jag vet inte riktigt hur jag ska placera denna fråga? Menar man kläder? Musik? Wha whaa? Gott och blandat


Vars reste du nånstans?
Sälen, Rhodos, Kalrskoga, Hultsfred


Vad ser du mest framemot med år 2012?
Att få vara ung och dum ännu ett år


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

GRENADIN!

2011-12-31 @ 03:15:30
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0