You're a liar, you're a cheater, you're fool.. Well that's just like me yoohoo.

Åkte hem till Sara igårkväll med Filippa och vi blev bjudna på middag, svingott var det <3 Sen satt vi och snackade och hängde lite på ballen och sådär, det gamla vanliga! Myspys.
Var faktiskt riktigt duktig med läsningen igår, läste allt man skulle läsa till på fredag och antecknade en massa samtidigt som jag tror kan komma till användning i våran examination sen.

Idag mötte jag upp min grupp vid nio på universitetet och vi skrev ut läroplanen och diskuterade det vi läst lite. Jag känner mig väldigt nöjd då det känns som att jag faktiskt kommer ihåg det mesta som jag läst. Efter det åt vi lunch och gick vi runt och kikade på vad välkomstdagen hade att erbjuda, inte mycket. Men vi kom i alla fall fram till att vi ska till club bojan nästa torsdag och testa studentlivet lite ;)

Jag är ganska nöjd med livet just nu måste jag säga!

Bjuder på dagens mest spelade låt, volbeat - still counting


Mr. Perfect don't exist my little friend
And I tell you it all again, and I do it again
Counting all the assholes in the room, well I'm
definitely not alone, well I'm not alone

Look deep into yourself before you blame all others
for betrayal, for betrayal
I promise, so easy to say, and easy you failed,
and you do it again


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

sv1: haha ja det går nog inte!

sv:2 nää pallade inte...satt och pluggade hemma istället och ska till jobbet snart osv.



volbeat <3

2011-08-31 @ 14:44:35
URL: http://kimonohs.blogg.se/
Postat av: emelie

hahaha nee, han är så jävla lättpåverkad! Räddhare nummer ett!

2011-08-31 @ 15:40:51
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0