Wooppaa

Så, igår jobbade jag då sista dagen på Bergfotens förskola och jag njöt verkligen av varenda sekund. Längtar redan tillbaka efter mina gulleplutar. Kom att tänka på att en av mina småttingar på 1,5 år kommer vara fem år när jag har pluggat klart sen. Helt sjukt! Börjar känna mig gammal.
Igårkväll var det kräfskiva, vilket var mycket trevligt. Vid ett var jag svintrött och började fundera på att börja vingla hemmåt men följde med Kalle och Glenn för att busa lite först. Någon kommer ut från en balkong och börjar snacka och det tar någon minut innan jag inser att det är en jobbarkompis, förskollärare på 50+, till mig och det slutar med att jag sitter med henne och hennes syrra och snackar till klockan halvfyra. Var skitmysigt!

Ikväll är det utgång med favorittjejerna! Kommer bli kul tror jag. Jag är helt inställd på att spåra. Så jävla underbart att vara frisk!!

Bild från igår. Jag var lite anti kräfthattarna då jag tycker det är så sjukt svennebanan så jag strejkade lite och det slutade med att jag fick sitta med en hockeyhjälm. Så jävla stiligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0