Sol sol soool

Gud vad jag sov tungt inatt, var nästan obehagligt när jag vaknade för jag kunde verkligen känna hur borta jag hade varit. Äh, vet inte hur jag ska förklara.
Iaf, var och tränade igår så idag mår jag jättebra i kroppen idag! Lite öm och sådär, men det är härligt tycker jag.
Vid fyra ska jag släppa in en kille som ska spackla mamma och pappas sovrum (mamma säger att han är jättesnygg så jag är faktiskt ganska förväntansfull inför detta, haha) och efter det ska jag dra in till Rålis för lite avskedshäng för Carro som drar till Hultsfred och pluggar på torsdag. Är skitsugen på rödvin så ska nog köpa med mig någon liten flarra att smutta på.
Det här kommer helt klart bli en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad tyckte du?

/Nyfiken

2011-08-25 @ 11:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0