Pash priority

Hade det riktigt trevligt igår måste jag få säga! Så mysigt att träffa lite gammalt folk på bonza. Men gud vad gammal jag kände mig när jag var där, inte så konstigt egentligen eftersom jag hängde där när jag var 17 så den yngre generationen har tagit över såklart. Vi drog till Curres en stund innan spelningen, pinsaaamt men ack så mysigt. Har även en grönan-dejt för att se Danko med grabbarna i Pash priority på fredag. Är redan pepp! Sen drog jag till Niklas en stund efter spelningen och det var kul att äntligen få träffa alla igen..

Bild på Chrille J (gitarrist och en av sångarna) från Pash Priority, bilden var så fin så att den får stå för hela bandet men det finns tre snygga grabbar till i bandet. Skitduktiga pojkar. Gå in och gilla dem på facebook vettja ;Pash Priority


Kommentarer
Postat av: Kim

Var astaggad på att hänga på jag med, men jobbar den dagen och börjar 0600 dagen efter :( fail fail

2011-08-28 @ 20:29:46
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0