My name is Mijja

Åh vad jag älskar mitt jobb, kan inte fatta att nästa vecka är sista veckan innan jag börjar plugga. Sen tar det 3,5 år innan jag får jobba med det igen.. Blä blä bläää!
En av våra ettåringar är så fruktansvärt gullig. I måndags lärde hon sig att säga mitt namn (typ, hon säger "Milla" men det låter mest som "Mijja") så hon går runt och säger det hela tiden. Idag hade hon två leksaksmobiler i handen, kom fram till mig, gav mig den ena. Gick iväg iväg två meter och ropade "Mijjjaaaa" i telefonen. Alltså hur underbar får en unge blir? Söt som socker är hon!

Gud vilken seperationsångest jag har nu!


Vet, jag har en dille för bebishänder.. Men de är ju så söööta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0