Mååhåhå

Sitter hemkommen från min allra sista arbetsdag innan jag börjar plugga, känns lite sorgligt faktiskt.. Försöker samla energi för att städa mitt rum, Ida kommer hit senare ikväll för mys och skräckfilmsmaraton. Tog på mig ansvaret för att hitta några bra filmer men får alltid ångest när jag börjar titta runt efter filmer, särskilt skräckfilmer, samma film får alltid hundra olika betyg, allt från skitbra till skitdåligt, och trailarna är identiska med varandra. Nej, det här får bli ett beslut som jag och Ida tar tillsammans sen när hon kommer hit.Vi lär ändå ha en del att prata om så den där tiden det tar att ladda ner gör nog inte så mycket :)

Haha apropå Ida och skräckfilmer, jag och Ida såg The grudge på bio när den gick, hur gamla var vi? FJorton? Flera kvällar efter det ringde vi varandra innan vi skulle sova, livrädda, och uppmanade varandra att inte titta i spegeln för då skulle vi se the grudge stå där och att vika in täcket under madrasserna så att the grudge inte skulle kunna krypa in där. Haha riktiga mesar! Good tiiiimes..

Gammal bild på Ida och mig, jag har till och med brunt hår här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0