läsa läsa läsa läsaa..

Gud vad jag är glad att jag gick och tränade igår, behövde verkligen det och jag blev verkligen uberlycklig när musiken drog igång.

Imorse ringde Njupkärrs förskola och de har panik efter folk i september så jag ska försöka jobba där en gång i veckan, utefter hur mycket plugg jag har. Har jag mycket att göra så behöver jag inte jobba. Vilket känns himla skönt, att jag inte behöver bli stressad över jobbet. Det är på mina villkor. Och gud vad underbart det ska bli att få jobba lite, med en massa nya småttingar dessutom. LOVE IT!

Sitter här och läser, läser och läser. Och antecnkar, antecnkar och antecknar - dels för att hon vill ha in ett papper på begrepp och funderingar man har kring det man läst, antagligen ska hon göra en lektion utifrån detta, och dels för att om en månad är det dags för första skriftlika examinationen, så det är bara att börja samla fakta så att man slipper läsa igenom allting igen sen. Det är rätt kul, men oj vad grusig man blir i ögonen.

Så här har det inte sett ut i mitt rum på lääänge




Kommentarer
Postat av: elin

Några powerpoints än då? ;DD



sv;INGA KAKOR :'((((

2011-08-30 @ 18:18:06
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0